week 6 - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van bas zijl - WaarBenJij.nu week 6 - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van bas zijl - WaarBenJij.nu

week 6

Door: bas

Blijf op de hoogte en volg bas

21 Juni 2014 | Portugal, Albufeira

goedemorgen,

Vorige week was een redelijk normale week niks heel bijzonders gebeurd, behalve in het weekend. Vrijdag middag om 2 uur zijn we naar Albufeira gegaan voor een weekend, dat is 2 uurtjes rijden vanaf hier. We zijn samen met onze stagebegeleider gegaan die komt daar vaker dus die wist de weg daar goed. We hebben een hotelletje geboekt vlak bij het strand en aan de strip. Vrijdag avond zijn we Nederland gaan kijken in een Hollands café. mooie wedstrijd trouwens! na de wedstrijd zijn we nog in een paar verschillende tenten wat wezen drinken. Zaterdag zijn we een dagje naar het strand geweest en savonds wezen uiteten en daarna weer uit. Zondag zijn we toen we wakker werden weer naar huis gegaan.

Deze week zijn we begonnen met halfwas planten te rapen die naar Sjaak van Schie Nederland gaan, dit waren deze week 12 vrachtwagens vol. Dit is prima werk ik zorg dat alles klaar staat zodat er de hele tijd door geraapt kan worden en ik hou de geraapte karren bij van 1 afdeling. de komende 2 weken zullen ongeveer dezelfde hoeveelheden naar Nederland worden gestuurd.

Woensdag zijn we wezen bbqe bij onze stagebegeleider en hebben we natuurlijk ook Nederland gekeken. Dit weekend is het feestweekend in ons dorp dus wij komen dit weekend wel door.

groetjes

• 23 Juni 2014 - 08:59

Frans:

Hoi Bas,

Volgens mij hebben jullie het best goed daar. Lukt het nog om foto's te maken? Is ook leuk!