week 4 - Reisverslag uit Pegões, Portugal van bas zijl - WaarBenJij.nu week 4 - Reisverslag uit Pegões, Portugal van bas zijl - WaarBenJij.nu

week 4

Door: bas

Blijf op de hoogte en volg bas

07 Juni 2014 | Portugal, Pegões

hallo,

vorig weekend was een leuk weekend we hebben paling gerookt bij Jerry en gebbqt en s'avonds de verjaardag van een medewerker geweest. Zondag was het erg lekker weer toen zijn we naar Setubal gereden en vanaf daar met de boot naar Troia gevaren om daar van het mooie strand te genieten.

Dinsdag en Woensdag zijn mij ouders langs geweest, we hebben 2 dagen vrij gekregen en hebben leuke dingen gedaan. Dinsdag zijn we naar Setubal geweest om rond te kijken en wat te drinken. Woensdag zijn we naar Lissabon gegaan daar hebben we veel dingen bezocht. er staan een paar foto's met dingen die we hebben gezien. we zijn nu bijna 4 weken weg dus was erg blij om me ouders weer een keer te zien.

Volgend weekend komt er geen verslag omdat we dan een weekend naar Albufeira gaan met onze stagebegeleider. Het wordt volgende week heerlijk weer dus dat komt goed uit.

groetjes

• 10 Juni 2014 - 09:47

Frans:

Dat lijkt wel een kerk! Goed bezig, Bas. Jullie zitten nu ongeveer halverwege, meestal gaat de tijd dan "sneller". Dat foto's uploaden is zeker een heel gedoe want het zijn er nog niet veel!

Veel plezier met de voetbal, hoop dat Portugal het ook goed doet.

Frans