week3 - Reisverslag uit Pegões, Portugal van bas zijl - WaarBenJij.nu week3 - Reisverslag uit Pegões, Portugal van bas zijl - WaarBenJij.nu

week3

Door: bas

Blijf op de hoogte en volg bas

31 Mei 2014 | Portugal, Pegões

goedemorgen,

Ik hou het kort vandaag want het weer is te mooi om achter de computer te zitten!

Onze weekend plannen van vorig weekend zijn een beetje veranderd door een minder leuke verandering. Helaas heeft Don het oh zo mooie Portugal verlaten en is terug gevlogen naar huis.

Jimmy en ik hebben hem zaterdag avond naar het vliegveld in Lissabon gebracht en zijn daarna in Lissabon gebleven om de drukte i.v.m. de champions league finale mee te maken. Omdat de wedstrijd zo spannend was zat de sfeer er goed in, er werd veel vuurwerk afgestoken en ook de politie was er niet voor niks.

De nieuwe week was niet heel anders als de weken er voor. Ik ben deze week begonnen met buiten werken daar ben ik blij mee omdat het weer daar wel naar staat.

Vanmiddag gaan we bqqe en pokeren bij Jerry en vanavond hebben we een verjaardag van een medewerker van het bedrijf.

gr.

  • 02 Juni 2014 - 09:24

    Frans:

    Hoi Bas,

    Was jammer voor Don, ondertussen goed bezig hier dus dat is wel prettig. Volgens mij gaat het wel goed daar. CL finale ook gezien, nogal eng portugees mannetje deed ook mee maar ik zou waar jullie zitten niet direct zeggen dat het een asbak is.

    Nog veel plezier en hopelijk wordt je nog een beetje bruin ook.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Pegões

bas

buitenland stage in Portugal bij Jacobus van Schie.

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 2777

Voorgaande reizen:

12 Mei 2014 - 08 Juli 2014

buitenlandstage Portugal

Landen bezocht: