week 2 - Reisverslag uit Pegões, Portugal van bas zijl - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Pegões, Portugal van bas zijl - WaarBenJij.nu

week 2

Door: bas

Blijf op de hoogte en volg bas

24 Mei 2014 | Portugal, Pegões

Goedemorgen,

Het is al weer een week later en we zitten weer aan onze opdrachten.
We zijn afgelopen zaterdag nacht met een medewerker van het bedrijf mee geweest naar een dorpsfeest een dorpje verderop. Hier werd opgetreden door verschillende bandjes en er werden stieren losgelaten waar je met een beetje lef bij in het hok kon gaan.

Zondag middag toen we wakker waren zijn we nog even bij de tosti bar op het terras gaan zitten om wat te drinken, het was erg lekker weer.

Vanaf maandag begon de werkweek weer ik ben bezig geweest met een hele boel trees te wassen met een speciale machine, ook heb ik er een bandje voor gemaakt om het werk wat makkelijker en sneller te laten gaan.
Dinsdag avond hebben we de auto geleend en zijn we naar de Lidl gegaan om dingen te halen die ze in ons kleine supermarkje niet hebben. We eten vaak makkelijke dingen bijvoorbeeld lasagne die alleen even in de oven moet. Het eten van thuis mis ik dus wel.

Vrijdag middag na het werk zijn we met onze stagebegeleider en een paar anderen wat gaan drinken in de bar, dit was gezellig. om een uurtje of 9 zijn we gaan eten.

Nu is het al weer zaterdag het weer was deze week erg slecht en koud dit is de eerste ochtend deze week zonder wolken dus hopen op een mooie dag. Voor vanavond hebben we de auto geleend om wat te gaan drinken in een ander dorpje.

• 26 Mei 2014 - 09:24

Frans:

Ziet er gezellig uit in die tent. Konden ze mooi zingen?

Ook grappig dat in de verslagen van vorig jaar ook de Tostibar werd genoemd. Veel plezier nog.

Hier alleen maar werken, werken, werken.